sunnuntai 17. toukokuuta 2015

Suoraan ponikirjoista



 Harmaa sadepilvi ehti juuri väistyä yltämme kun hyppäsin ponin selkään, pinkki sadetakki ylläni. Metsä oli kuin suoraan sadusta ja ponin pirteys saa mut hymyilemään vieläkin. Tätä sen pitäisi olla aina! Poneja, kavereita ja seikkailuja keväisessä metsässä! 

Mulla ei oikeastaan edes riitä sanat kuvailemaan sitä, kuinka iloinen olin tuon maastolenkin jälkeen. Olen vain äärettömän kiitollinen siitä, että saan olla tekemisissä noin upean ponin kanssa. Kiitollinen olen myöskin siitä, että retki saatiin ikuistettua kameran ja talliorjieni avulla. Säästän teidät nyt kuitenkin ällösöpöltä ponilässytykseltä, nämä kuvat kertovat kyllä aivan tarpeeksi!


On se vaan niin ihana♥

Kuvat © Ella J


16 kommenttia:

  1. Voi miten ihana valo noissa metsäkuvissa! Olen kyllä samaa mieltä, että joka päivään kuuluu poni- ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niimpä! Onneks oli kamera mukana! Harmi ettei mun joka päivään kuulu ponia, mut onneks edes kahteen viikossa! :D

      Poista
  2. Hei! Mihin Viljamäki on kadonnut? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, yritän työstää sitä vähänniinku alusta... :D

      Poista
  3. Ihana sadetakki, mutta minne kurahousut unohtuivat?

    VastaaPoista
  4. Eikö ooki!? :D Hitsi, pitää varmaa hankkia pinkit kurahousut. Ja hanskat. Ja saappaat...

    VastaaPoista
  5. No jos nyt ne kurahousut ja hanskat pelkästään ;) Rukalta muuten löytyy pinkkejä kurahousuja ja rukkasia! Mulla on punaiset ja olen tallin piristys ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei vitsi, ehkä pakko joskus hankkia rukan pinksut kuravermeet! :D Takkiki on rukan, eli kokonaisuus olis täydellinen! Sadevaatteiden kuuluuki olla kirkkaat!

      Poista
    2. Samaa mieltä, pitäähän päivään olla jokin piristys ;) Laitahan kuvaa jos päädyt päivittämään sadevermeet. Pinkit sadevaatteet on kyllä varmasti ihanat!

      Poista
    3. Niimpä! Aivan varmasti laitan kuvaa ;)

      Poista
  6. Mulla on tallilla sininen rukan sadeasu, takki ja kurahousut ;) On loistavat koiranilmalla ja esim. hevosen pesussa. Ompelin lahkeisiin jalkalenksut (kuten lasten kurahousuissa), niin eivät lahkeet pääse rullautumaan ylös ;) Pinkkiä minä en kyllä uskaltaisi laittaa........

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kyllä kantapään kautta oppinut että sadeasu on ihan ehdoton jos meinaa Suomen ilmastossa tallilla aikaansa viettää! :D Ja hevosen pesussa on aivan varmasti kätevä!! Ehkä mäkin sitten tuunaan niihin tollaset jalkalenksut, juurikin niihin pinkkeihin!! :D

      Poista
  7. Toivottavasti löydät pinkit, niin ollaan sitten samiksia ;) Sadetta en toivo piiiiitkään aikaan, sen verran ovat omani jo päässeet ulkoilemaan alkukesästä. Eihän kunnon pukeutuminen ole väärin!

    VastaaPoista
  8. Nää kuvat on vaan ihania, päivitä lisää plz :--) <3 t arvaa

    VastaaPoista